måndag 22 september 2008

Kille med hjärta!


Idag har jag skänkt 500 kronor till Djurens Rätt.
Man kan håna och skämta om mycket, men nånting som jag faktiskt tycker att man ska ta på allvar är Djurens Rätt.
Varför ska massa oskyldiga djur dödas för att vi ska få äta lite kött?
Och om man nu verkligen måste döda dom, kan man inte göra det med lite stil och finess?
Det är så enormt otrevligt att se hur djuren behandlas på väg till döden.
Varför ska människor få döda djur hur som helst?

Nej, nu jävlar blir det en fet biff å ett glas rödvin. Hahahaha, jag skiter väl fan i djuren. Dom kan ju inte ens prata. Ofräscha är dom också. Någon som känt att ett djur använt deo?

För ett par år sedan fixade jag ett nummer som djuren kunde ringa om dom var ledsna eller behövde hjälp. Någon å tala med liksom.
Tror ni att något djur har ringt? Nää, såklart inte.
Eller, det ringde en apa en gång. Men det var jag själv som ringde numret för å se att det fortfarande fungerade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://stockholm.expressen.se/nyheter/1.1308413/igelkott-plagad-till-dods-med-eld

Anonym sa...

hahahahaha, bra joel!